40. kapitola

24.12.2011 08:37

Po několika létech práce, rozčilování, těžkého přemýšlení a tvůrčích krizí Vám přináším poslední kapitolu, jež uzavírá První knihu Kroniky Keronie.

Určitě jsem na plno záležitostí, které měly být do poslední kapitoly vysvětleny, zapomněla. Ovšem některé jsem ponechala nevyjasněné schválně ;).

Snad se z příběhu nestal „guláš“ a není úplně nepochopitelný. V průběhu psaní jsem se sama několikrát v ději ztratila a tudíž bych se ani nedivila, pokud se to stalo i Vám ;).

Druhá kniha se zatím rodí v těžkých porodních bolestech a nechce se jí na svět. Dávám si však předsevzetí, že do léta se tu nějaké kapitola objeví. Mějte prosím strpení a držte mi pěsti, ať mám hodně nápadů, času na psaní a hlavně chuť!

 

Byla přidána vyobrazení Artura a Malcolma, neboť jsem je konečně našla v hlubinách internetu a následně i upravila, aby více odpovídala mé představě.

 

 

Přeji Vám pěknou četbu, hezké Vánoce a šťastný nový rok 2012.

 

 

Mějte se krásně! vrony    

 

 

Ps: Jistě jste si všimli několika změn, které byly na stránkách provedeny. Snažila jsem se vzhled a kapitoly víc zpřehlednit, snad se mi to povedlo :).

 

Pss:  Novou kapitolu číst pouze na vlastní nebezpečí, není totiž opravena a bude tam plno chyb!!!!!