Novinky

21.05.2011 12:41

Opravdu se Vám to nezdá ;).

Stále žiju, leč potřebovala bych, aby den trval o několik hodin déle, než je tomu dosud. V posledním měsíci se v mém životě udály velké změny a má pozornost a síly se teď ubírají jejich směrem.

Neznamená to však, že bych přestala s psaním. To opravdu nehrozí, jen mám na to ještě méně času a také inspirace než dříve. Samotnou mě to docela mrzí, ale jsem za ty změny ráda, protože mám konečně pocit, že opravdu žiju a ne že jen přežívám.

Když mám čas, tak píšu, ale nejde to rychle. Proto Vás prosím o shovívavost a obrovskou trpělivost. Další kapitoly se určitě dočkáte, jen Vám nedokážu říci kdy. Může to být příští týden, stejně tak i o prázdninách.

 

Doufám, že se 35. kapitola bude líbit. Trochu jsem experimentovala :).

V sekci Oblečení přibyl jeden nový obrázek.

Kapitoly 7. a 8. prodělaly opravy, za které vděčím Anne Leyyd. Díky.  

V rubrice … oldies jsou nová videa.

 

Přeji Vám pěkné čtení a příjemný poslech hudby. vrony